Blogia
PuRi

Navallo de Laza

Navallo de Laza

Esta é a miña aldea, pertence o concello de Laza.

É una aldea moi pequena de apenas 11 veciños. A súa xente e vella o neno máis pequeno ten 2 anos. Nel podese apreciar gran variedade de vexetación, e un lugar fermoso, para min, e tranquilo.

A súa parroquia e Correchouso e entre as dúas aldeas celebran a festividade do Santiado, o 25 de xullo. Ai pouca xente nova é a pouca que hai emigra para outros lugares para atopar unha mellor forma de vida.

Amin gústame vivir nesa aldea, nela teño a meirande parte da miña xente.

1 comentario

tania perez sanmiguel -

como me gusta esta pagina puri...e a primeria vez que a vexo....polo que pon vexo que xa hay tempo que a fillexes porque o meu irman tiña 2 anos...e ahora vai cumplir 5...asi que...pero e moy bonita no fondo!!!!!1jajajajajaj :)